Steenrijk, Straatarm-kijkers zijn klaar met ‘hetzelfde voorspelbare riedeltje’
16 april 2020
Gisteravond zagen we in Steenrijk, Straatarm hoe Melvin en Mischa ruilden met de familie Spijkerman. Op Twitter ging het vooral over het geregisseerde gedeelte van het programma.
Veel klachten
Vorige week kwamen er ook al klachten binnen over het gesponsorde gedeelte van het programma, dat er volgens kijkers net iets te dik bovenop ligt. Zo wordt er iedere aflevering eten besteld, mogen de deelnemers vaak naar de kapper of de schoonheidsspecialist en krijgen ze gratis kleding. Kijkers vinden het programma een stuk minder spontaan door al die reclame. “Ik haak af hoor”, schrijft iemand op Twitter. “Elke aflevering hetzelfde ritueel #boring”, zegt een ander.
Lees ook: Kijkers ‘Kopen Zonder Kijken’ raken niet uitgepraat over deze uitspraken
Her is weer tijd voor een geregiseerd momentje. Vreten en je bek houden #steenrijkstraatarm
— Tassie 💁♀️ (@Poppetje0906) April 15, 2020
We hebben het nu wel door. Eten bestellen, ring kopen, naar de kapper/schoonheidsspecialiste/pedicure/manicure, uit eten, shoppen…manmanman. Lekker spontaan iedere week #steenrijkstraatarm
— LΙΞΚιε (@Liek69) April 15, 2020
Ik haak af hoor….elke week hetzelfde voorspelbare riedeltje… #steenrijkstraatarm #voorspelbaar
— Tweettweettweet (@tweeteketje) April 15, 2020
Eten bestellen✔
Ontbijt staat al klaar✔
Naar de kapper✔
Winkelen in dure winkels✔#steenrijkstraatarm— Nathalie (@just_nathalie_) April 15, 2020
Elke aflevering hetzelfde ritueel: afhaal eten, luxe ontbijt, kleding shoppen, een sieraad voor moeders, daarna uit eten, janken van blijdschap … #boring #steenrijkstraatarm
— Annelous (@Loes1979) April 15, 2020
En de ‘arme’ gezin krijgt weer eens kleding cadeau van de winkeleigenaar #steenrijkstraatarm pic.twitter.com/mvLJTSS11d
— Romy 🤙🏼⚽️ (@MissxRomy) April 15, 2020
Jahoooorrr daar hebben we thuisbezorgd weer #steenrijkstraatarm
— Sophia (@sophiaaaaaxxxxx) April 15, 2020
Foto: Steenrijk, Straatarm