Roy en Annick uit Over Mijn Lijk reageren op relatiegeruchten: ‘Allebei even onze eigen plek’

Roy en Annick, bekend uit Over Mijn Lijk, hebben gereageerd op geruchten over hun relatie. Op sociale media werd gesuggereerd dat het stel uit elkaar zou zijn, maar daar is volgens hen geen sprake van. Wel vertellen ze dat ze op dit moment allebei behoefte hebben aan wat rust en ruimte.


Over Mijn Lijk-Roy en Annick

© Instagram: @annickvelthuis

Speculaties

De afgelopen tijd verschenen er op RealityFBI verhalen over Roy en Annick. Zo werd er gespeculeerd over problemen in hun relatie en ging zelfs het gerucht rond dat Annick vreemd zou zijn gegaan. Ook werd gezegd dat Roy daarom niet meer thuis zou wonen.

Minder zichtbaar

Annick reageerde eerder al op die berichten. Volgens haar zegt het feit dat Roy minder zichtbaar is, niets over hun band. “Dat Roy op dit moment even wat minder zichtbaar is, betekent niet dat hij er niet is. En ook niet dat wij er niet voor hem zijn.” Ze legde uit dat de situatie vooral te maken heeft met Roys gezondheid. “Soms brengt het leven dingen op je pad waardoor rust even nodig is. Voor ons is dat op dit moment de ziekte.”

Tim Hofman (2)
Lees ook Bijzonder: Tim Hofman zet tattoo voor deelnemer ‘Over Mijn Lijk’

Roy en Annick zijn niet uit elkaar

Maandagavond deelt Roy zelf ook een bericht op Instagram. Hij en Annick schrijven daarin dat ze lang hebben getwijfeld of ze iets wilden vertellen over hun privésituatie. “Allereerst willen wij iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes. We hebben lang getwijfeld of we iets wilden delen.” Ze benadrukken dat ze niet bewust iets geheim willen houden. “Niet omdat we iets verborgen willen houden, maar omdat we merken hoe lastig het is om de juiste balans te vinden.”

Daarna maken ze duidelijk dat de verhalen over een breuk niet kloppen. “Voor iedereen die het zich afvraagt, nee, we zijn niet uit elkaar. Op dit moment hebben we allebei even onze eigen plek.”

‘We vormen nog steeds een team’

Dat ze tijdelijk niet op dezelfde plek wonen, betekent volgens Roy en Annick niet dat ze elkaar loslaten. Ze geven aan dat de ziekte van Roy veel vraagt van henzelf en hun gezin. “We doen ons uiterste best om hier samen doorheen te komen.”

Annick sluit af met een liefdevolle boodschap over hun gezin. “Misschien ziet ons gezin er op dit moment anders uit dan voorheen, maar we vormen nog steeds een team.” Een team waar ze, ondanks alles, nog altijd trots op zijn.

Bron: Instagram

Meer Vriendin? Volg ons op Facebook en Instagram. Je kunt je ook aanmelden voor onze wekelijkse Vriendin nieuwsbrief.

LEES OOK

Lees meer Nieuwtjes
Nieuwtjes
012026 Vriendinclub 820x270

Uit andere media


Meer van Redactie