Hilarisch: dit zijn de finalisten voor de Faamnaam van 2019

Hilarisch: dít is de slechtste slogan van 2019

Het is alweer de achtste keer dat het platform ‘Slechte Slogans’ de verkiezing voor ‘slechtste slogan van het jaar’ organiseert. De afgelopen week kon iedereen zijn of haar stem uitbrengen op de tien genomineerde zinnen.

Het is alweer de achtste keer dat het platform ‘Slechte Slogans’ de verkiezing voor ‘slechtste slogan van het jaar’ organiseert. De afgelopen week kon iedereen zijn of haar stem uitbrengen op de tien genomineerde zinnen.

Slechtste

En dit is ‘m dan: ‘Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin.’ De slogan is afkomstig van de Arnhemse visbar Zilte Zeemeermin en won met een kwart van de stemmen. In totaal brachten 3992 stemmers 7055 stemmen uit.

Kanshebbers

Op de tweede plek eindigde de slogan ‘Werken met zinhoud’ van de UWV. Andere genomineerden waren ‘Uit onze handen uw tanden’ van Steven de Vries TandTechniek, ‘Shop en kom tot jeselfie’ van Groupon, ‘Wij verkopen uw huis. Nogal fidus’ van Fidus Makelaardij, ‘Je rijbewijs hale doe je bij die kale’ van rijschool Rayactie, ‘Geen geëikel recycle’ van P. van der Veldt transporten en ‘Op één na de beste!’ van Lobatrans bezorgdienst.

Eerdere winnaars

Eerdere winnaars van de verkiezing waren ‘We doen wel vrouwen maar knippen ze niet’ van een barbier, ‘Zit je haircut’ van ene kapper en ‘Iedere paal gaat erin’ van een heibedrijf.

Bron: RTL Nieuws

Lees ook: leuk: dít zijn de deelnemers van De slimste mens