| 1 | ... | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 100 |

Wij willen en gaan Zwanger worden (deel 36)

Dit topic is gesloten, je kan niet meer reageren.
  • 94 berichten
    nikki31 op 19.08.2012 - 23:01u
    Veentje succes morgen bij de huisarts.

Lotte wat ontzettend jammer dat de poging is mislukt.
    wat een mooi gedicht al is de reden minder leuk.
    Mocht je weer starten met een nieuwe poging?

Knorretje hoe gaat het met jou?

Hoe gaat het met de andere dames?

Vrijdag mag mijn mannetje zijn spulletje inleveren hopelijk krijgen we dan groen licht (na een half jaar verplichte stop). En mogen we weer starten met de iui.
    We hebben besloten om de 2 iui''s die we nog mogen doen te doen, daarna gaan we kijken wat we verder doen mocht het niet lukken.
    We merken dat het na 3 jaar en veel tegenslagen moeilijker word om positief te blijven, en soms denken we wel eens ons wondertje is gewoon een heeel groot wondertje.
    En wij zijn gezegend met 1 mooi kindje,alhoewel de wens er nog steeds is voor een brusje.
  • 391 berichten
    Jipz op 23.08.2012 - 12:40u
    kom me hier toch ook maar even melden.

Wij zijn ook bezig voor een tweede kindje zijn nu vanaf maart bezig...
    Zit nu weer op het wachtbankje heb 2 sept mijn NOD dat is mijn gemiddelde cylus van 34 dagen.
    Maar mijn cylus is dit jaar een beetje onregelmatig maanden van 28, 33, 34, 36 en 38 dagen. Voig jaar wel netjes regelmatig cylus van 34 dagen.

Zeg wel meteen eerlijk dat ik hier niet heel veel zal zijn omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn.
    Zijn nu al een tijdje bezig, al weet ik dat er genoeg dames zijn die nog veel langer bezig zijn!

wens iedereen toe dat hun dromen snel uit mogen komen!
  • 6458 berichten
    Vreentje op 24.08.2012 - 10:12u
    Jipz, toen ik voor de oudste ging had ik datzelfde probleem van de cyclus, ik heb toen de 3tos zwanegr worden pillen geslikt
  • 6458 berichten
    Vreentje op 26.08.2012 - 17:16u
    k ben gisteren met spoed naar de HAP geweest en daarna door naar de gyn en OK. Ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij uiteindelijk mijn rechter eileider is verwijderd. Ik ben sinds half 11 vanmorgen weer thuis.

Verder gaat alles goed, het verdriet is groot, maar ik ben dankbaar met mijn 2 gezonde kindjes, of we in de toekomst alsnog voor een derde gaan is wat mij betreft even een grote vraag
  • 612 berichten
    Danielle~26 op 26.08.2012 - 22:12u
    Pff jeetje wat een tegenslag en klap moet dat zijn!
    Veel sterkte.
  • 9114 berichten
    CeeCee op 27.08.2012 - 08:06u
    Vreentje, ik heb vorig jaar juli hetzelfde meegemaakt. Ik mis ook mijn rechter eileider.
    Ik wens je heel veel sterkte dit te verwerken en natuurlijk herstellen van de operatie.
    .
  • 375 berichten
    Sisi1977 op 27.08.2012 - 14:17u
    He Vreentje, gadverdamme dat is schikken. Ik wens je een spoedig herstel en sterkte met jullie verdriet.

Morgen is mijn NOD dag, super spannend maar ik ga er van uit dat t niet raak is. Kan t ook niet tegen vallen en we zijn pas 1 maand dus.....
  • 391 berichten
    Jipz op 27.08.2012 - 14:41u
    Vreentje, wat moet dat schrikken zijn geweest zeg! veel sterkte meid om dit een plekje te geven!

Sisi, spannend zeg, jee weet maar nooit natuurlijk!

Hier zaterdag mijn NOD als ik uit ga van mijn vorige twee cylus van 34 dagen ook best spannend dus.
| 1 | ... | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 100 |
Dit topic is gesloten, je kan niet meer reageren.

Inloggen

of log in via:

Nieuwsbrief

Recente onderwerpen

Nu op het forum

• Kletshoek over spelletjes hyves en FB nummer zoveel! Nieuwe missie blz.51!

Mieke1956:

" Zooooo, met 2 accounts geeindigd in de top 10 van vrienden. En voor het echie: laat maar........er schijnen mensen dag en nacht te spelen en…"

• Colonscopie

liquelique:

"Hallo Zeeuwsmeiske, Dank je wel voor je reactie. Ik heb tot twee maanden geleden nog een roesje gehad voor baarmoederonderzoek maar nu las ik in…"

• Ik heb een vraag over whatsapp berichtjes verwijderen,,,,,

Mieke1956:

"Ik vond daarstraks uit dat ik alle berichtjes 1 voor 1 kan wissen. Het zijn er veel dus het is nogal een klus, maar het lukt wel nu. Voortaan elke…"

• stink al 4 dagen niet ;-)

liquelique:

"Ik heb ook een electrisch sigaretje..15 euro voor een sigaretje, een usb stickie om hem op te laden en een doosje cartridges met nicotine. Perfect,!…"

• Colonscopie

zeeuwsmeiske:

"Ik heb als verpleegkundige veel mensen naar dit onderzoek gebracht en opgehaald. En bijna iedere keer vroegen de patienten bij het ophalen wanneer…"

• maag/darm problemen (afgevallen)

liquelique:

"Hoi Aapie, Meis, laat toch dat maagonderzoek doen met een roesje, Ik heb er 5 gehad. 3 zonder en 2 met. Je slaapt lekker en je merkt er echt…"

• Colonscopie

liquelique:

"Hallo dames, Ik krijg volgende week een colonscopie, een onderzoek van de dikke darm Ik heb ruim twee jaar pijn links onder in de buik.…"

• Vriendin 25: Marians man kreeg een hersenbloeding

Clamic **:

"Ja mijn eigen man begin 2012, gelukkig geen zware, hij is wel in zijn gedrag veranderd, kan weinig hebben en is snel moe. Hij heeft bloedverdunners…"

• Vriendin 25: Anneke heeft een relatie met een getrouwde man

Clamic **:

"Al drie jaar lang wordt een vrouw beduveld door haar vent, hoe zou jij dat vinden als jij die vrouw zou zijn, ik vind het echt niet kunnen, en ik…"

• Wie heeft er ook een boerboel

Clamic **:

"Even opgezocht ik had er ook nog nooit van gehoord, mooie hond, kijk hier eens wie weet is het wat, ik kan de link alleen niet aanklikbaar maken,…"