Bedankt allemaal voor de reacties.
Ze zijn natuurlijk heel divers, maar dat had ik al verwacht.
Ondanks ik een lap tekst heb getypt, kan ik in 1 topic niet helemaal omschrijven hoe alles zit en komt het naar mijn idee dan ook niet duidelijk over zoals het is.
Als ik sommige reacties lees, zou ik daar dan ook onmiddellijk op willen reageren om het e.e.a. uit te leggen, maar begin daar maar eens aan.
Ik moest het even kwijt, wilde graag weten hoe jullie erover denken en heb er zeker wat aan gehad!
Ondertussen hebben we een gesprek gehad en ik hoop gewoon dat we het hierbij kunnen laten.
Voor de duidelijkheid: Ik vind een vriendschap tussen man en vrouw wel degelijk kunnen. Het waren flirtsmsjes, dus of je dit seksueel getint wilt noemen??? Ja en nee.
Ik vind dat niet kunnen, maar dat is dan ook mijn mening.
Hoe dan ook, heb ik aan alle reacties wat gehad!
En nu is mij dan ook duidelijk geworden dat ik zeker gekwetst ben geweest en dan niet zozeer in mijn relaties, maar meer in de relatie van mijn ouders. (Die overigens nog steeds bij elkaar zijn)
Ik wist altijd al dat het daarmee te maken had, dat ik daarom niet op zo'n manier gekwetst zou willen worden, maar had toch een soort van bevestiging nodig?