| 1 | 2 | 3 | 4 | volgende »

Verwerken van relatie

Dit topic is gesloten, je kan niet meer reageren.
  • 1465 berichten
    Bam Bam op 19.08.2012 - 23:25u
    Na 10 jaar een relatie gehad te hebben is die van mij ook vreemd gegaan het was toen (al hoewel ik altijd zei ik gooi een relatie van 10 jaar niet zomaar weg) voor mij over.

Omdat ik meer verdien dan dat, en ja ik kan zeggen alleen ben ik gelukkig (nou ja alleen heb hier wel een kindje rondlopen) maar in ieder geval ben ik nu zo gelukkig dat ik geen vent meer in mijn leven wil en hoef.
  • 20 berichten
    tasj_37 op 21.08.2012 - 18:13u
    .
    Laatst gewijzigd op 22.08.2012 - 18:08u door tasj_37
| 1 | 2 | 3 | 4 | volgende »
Dit topic is gesloten, je kan niet meer reageren.

Inloggen

of log in via:

Nieuwsbrief

Recente onderwerpen

Nu op het forum

• Raad

Anja77:

"Een 20 jarige zou toch zo zelfstandig moeten zijn en alleen thuis kunnen blijven. Wat zegt hij zelf over vorig jaar dan? Ik vind het trouwens…"

• kletstopic 179

Rijojo:

"Goeie middag meiden . Micc sterkte meissie met je vader .Is weer schrikken en moet hij nu idd de medicatie afmaken eer ze kunnen opereren .…"

• kletstopic 179

sweeteke:

"middag... tjee micc schrik even van jou berichtjes. sterkte met je pa en ook zo je dochter. pannenkoeken met spek lekker hoor!! hier ligt…"

• Raad

Fee123:

"Mijn man bedoelt eigenlijk dat hij niet alleen thuis mag blijven Hij moet dan maar ergens anders gaan slapen Mijn zoon is 20 "

• 27jaar en baarmoederhalskanker

ariejanne27:

"Dank jullie wel. En het verwerken?geen idee hoe ik dat moet doen. Merk wel dat ik het moeilijk vind om erover te praten met mijn vrienden en…"

• kletstopic 179

chrisjoh:

"Goedemiddag. een knuffel kan ik /wij altijd gebruiken p&b. dat is behoorlijk heftig voor je sch.ouders. jeetje.en voor jullie als familie…"

• 35 en single

Ma(r)jo(lein):

"Hi, ik herken mij maar een klein beetje in het verhaal en dan het deel dat je je heel "eenzaam" kan voelen omdat iedereen om mij heen…"

• Beste Audax.....

Melina:

"Zeker schandalig dat alleen Hills de troep op mag ruimen. Dit forum is niet eens een ondergeschoven kind meer, het is nog minder dan dat. Maar wel…"

• Dit jaar gaat het ons wel lukken (dieet, deel 17)

Anja77:

"Goede middag! Het gaat hier qua eten goed. Houd me heel netjes aan het KH-arm eten. Ga vanmiddag weer kwarkbroodjes bakken. Mis wel het…"

• Raad

Melina:

"Dit is vast niet het hele verhaal...maar op straat zetten? nee dacht het niet! dan ga je maar niet met vakantie of je verzint een andere oplossing."