« vorige | 1 | 2 | 3 | 4 |

Wat moet ik

Dit topic is gesloten, je kan niet meer reageren.
  • 6 berichten
    Miepje-80 op 02.08.2012 - 16:00u
    Pff, nou ik begin maar bij het begin.

Vorig jaar november kreeg ik te horen dat mijn vriend na bijna 10 jaar, twee kinderen, huisje boompje, beestje, een ander heeft ontmoet. Hij had al een paar keer met haar afgesproken en al een tijdje contact.
    De volgende dag stond er weer een afspraak, tot nu was er gefoosd, maar geen sex geweest en dat was nu toch wel de bedoeling.
    Hij wilde dat niet doen tijdens onze relatie, dus vertelde hij mij het een dag van te voren. Vanaf dat moment is de egotrip voor hem begonnen.

Die andere vrouw plaatste hem op een voetstuk, deed alles voor hem. Hij heeft een half jaar lang, alleen aan zichzelf gedacht, is wel een aantal malen voor korte periodes terug geweest met de belofte niet weer weg te gaan en van mij te houden (ik geloof zo een 5 keer) maar hij was eigenlijk vooral bezig met zichzelf en met die andere vrouw. Ik ben me ervan bewust dat ik hem die kans heb gegeven.

Ze zijn, ook in de tijd dat hij bij mij was, contact blijven houden en hebben ook een aantal keer stiekem afgesproken om uit eten te gaan, etc. in de korte periodes dat hij bij mij was.
    Halverwege april was voor hem het moment dat het "klaar" was, hij wilde met mij verder en ervoor vechten.
    Hij vertelde dat hij, achteraf, eigenlijk niets voor die ander voelde en dat het de aandacht is geweest. Die andere vrouw bleef contact zoeken, waarop ik heb geeist dat hij haar op zou bellen en moest zeggen dat ze daarmee op moest houden. Na een knallende ruzie heeft hij daarmee ingestemd, wat ook geholpen heeft.
    Voor zover ik weet is er sindsdien geen contact.

We zijn in therapie gegaan, wat moeilijk is, ik kan het niet zomaar naast me neerleggen. Ik blijf er over malen, met name, de sappige details die mijn partner, ongevraagd!, heeft verteld, smsjes die hij heeft laten zien.
    Hij zegt dat hij dat heeft verteld omdat hij sterk de behoefte voelt om alles met mij te delen. Ik bleef het gevoel houden dat niet alles verteld is.

Pas gevraagd om het er nogmaals over te hebben en dan eerlijk te zijn.

Buiten alles wat er al was gebeurd komt er nog wat bij: Hij was voor het werk naar het buitenland geweest en wij hadden contact gehad, hij zou bij terugkomst alles met die andere vrouw bespreken en zijn spullen pakken, naar ons terugkomen. Vanwege lange vliegreis, jetlag, zou het wel een dag later zijn dat hij terug zou komen.
    Volkomen in tweestrijd met mijzelf heb ik uiteindelijk besloten hiermee in te stemmen, wel heb ik hem heel expliciet gevraagd geen sex met haar te hebben, uitgelegd dat ik dat niet zou kunnen verwerken, dat mij dat goedkoop zou laten voelen, etc.
    Dat ik kan begrijpen dat hij de tijd wil nemen om alles uit te leggen en zijn spullen te pakken na een lange nachtvlucht.

Ik heb hem nog meerdere keren hiernaar gevraagd toen hij terug was. Iedere keer was het antwoord dat dat echt niet gebeurd was, dat de sfeer daar absoluut niet naar was.
    In dat gesprek (pas) begon hij in eerste instantie weer aan dat verhaal, maar vertelde al snel dat het wel was gebeurd, hij zegt het niet goed meer te weten, maar weet wel dat dat minstens 2 maal is gebeurd. Hij heeft dit gedaan (in overleg met die andere vrouw) als afsluiting, het zou immers de laatste keer zijn en dat tot (minstens) twee keer toe.

Hij zegt dat het iets puur biologisch was, zij bood zich aan en hij heeft daar gebruik van gemaakt, terwijl hij wist dat ik had gevraagd dat niet te doen, hij wist hoe ik me dan zou voelen.
    Ik had dat echt duidelijk gemaakt.

Het ergste vind ik nog dat hij me niet de keuze heeft gegeven om zelf de beslissing te nemen of ik daarmee kon leven, hij wist dat hij niet (gelijk) hier welkom zou zijn en heeft het daarom niet gelijk verteld.
    Ik wist van niks, we hebben die avond (nog geen 24 uur na het biologische voorval) wel het bed gedeeld. Ik voel me gebruikt, vies, walgelijk.

Wat mij betreft is de maat vol. Mijn grens is bereikt, ik kan hier niet meeleven. Het is teveel om te verwerken, ik kan hem dit nooit vergeven.
    Hij zegt dat hij enorme spijt heeft en zegt het hele gebeuren nooit meer te doen, hij wil graag verder vechten, wil geen ander.
    Hij zegt dat zijn leven voorbij is, als ik niet meer wil, ik ben zijn prinsesje..

Wat moet ik nou?
    Kan ik hier nog overheen komen?
    Laatst gewijzigd op 15.04.2013 - 17:29u door Hills
  • 27159 berichten
    Lady KaKa op 02.08.2012 - 16:03u
    Sorry
    Je verhaal is zo niet te lezen Miepje-80 ik begin er niet aan.
    Gebruik eerst maar eens een lading enters
  • 399 berichten
    Catuja op 02.08.2012 - 16:08u
    pff wat een verhaal... wel een heel geworstel om alles goed te lezen en te begrijpen...
    Maar wat wil jij zelf?? wij kunnen allemaal wel onze mening geven, maar wat is de reden dat hij wel steeds weer terug blijft komen bij jou en jullie kids?? en wat is de reden waarom hij steeds weer teruggaat na de andere vrouw????
    Ik wou dat ik kon vliegen, Je kon opzoeken in de lucht. Ik wou dat ik kon liegen, En zeggen dat ik je niet mis. Ik wou dat ik kon dromen, En samen weer met jou zijn. Ik wou dat ik kon lachen, En weer genieten van het leven!
  • 19580 berichten
    Clamic ** op 02.08.2012 - 16:15u
    Ik heb het gelezen maar idd met enters en alinea's erin lees wat prettiger, maar wijs dat je kapt met hem, hij is je niet waard en gebruik je alleen maar, hij solt met je. Het zal moeilijk voor je worden maar neem de stap aub om zelf nog wat van het leven te maken, en misschien kan je dan weer genieten.

Hij kan duidelijk niet met de andere vrouw stoppen. En ook al zegt hij 100 x dat hij het niet meer ziet zitten als je weg bent , wees sterk en kies voor jezelf.
    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
  • 1703 berichten
    bruggenbouwster op 02.08.2012 - 16:16u
    Wat is er met jou aan de hand dat jij een man met zulk kloterig gedrag steeds weer terug neemt?
    Vraag je dat eens af.
  • 6 berichten
    Miepje-80 op 02.08.2012 - 16:29u
    Nou, ik heb wat enters geplaatst.
    Sorry voor het aan een getikte verhaal, het zit me ook wel hoog..

@catuja
    Het heen en weer gaan is in de verleden tijd. Het hele gebeuren heeft van november tot half april geduurd. Ik kan niet goed uitleggen waarom ik hem iedere keer terug heb laten komen, ik denk dat het hoop is om terug te krijgen wat er was, zo slecht was onze relatie namelijk niet voor dit gebeurde. Ik voelde nog erg veel voor hem, in combinatie met twee kinderen samen, 10 jaar samen, dat gooi je troch niet zo even weg?

@de anderen.
    Ik heb hem gisteren verteld dat ik ermee stop.
    Dat de koek op is, ik kan hem dit toch nooit vergeven?
    Hij smeekt me om die beslissing niet nu te nemen, dat er zoveel stellen zijn waar dit bij gebeurd en dat veel daarvan eruit komen.
    Dat ik moet kijken naar de goede dingen die er zijn.
    Ik geloof wel dat er nu echt geen contact meer is, maar ik denk dat hij gewoon zo lang door is gegaan met die ander tot hij haar zat was.
    Hij laat mij nu zijn mail etc. zien als ik er naar vraag.
  • 1288 berichten
    Silver85 op 02.08.2012 - 16:33u
    Je vraagt wat je moet..... nou als ik jou was had ik die vent al gedumpt op het moment dat hij voor het eerst vertelde dat hij iets met een andere vrouw had!

Hij gebruikt je gewoon. Jij bent zijn thuishaven en die andere vrouw is zijn gezellige uitstapje. Denk je nou echt dat hij stopt met die andere vrouw? natuurlijk niet! Het bevalt hem wel goed zo!
    Meid, kies voor jezelf, bouw je eigen leven op en laat hem in zijn sop gaarkoken.
  • 399 berichten
    Catuja op 02.08.2012 - 16:43u
    Miepje.. Het klopt dat je 10 jaar relatie en 2 kinderen niet zo maar weg kunt doen.. Maar hoe de situatie nu is kun je niet mee verder gaan leven.. Ik las dat jij een beslissing hebt genomen dat je de knoop hebt door gehakt..En dat je er mee stopt! Een hele goede dappere besluit..

Hoe oud zijn jullie kinderen?

Laatst gewijzigd op 02.08.2012 - 16:43u door Catuja
    Ik wou dat ik kon vliegen, Je kon opzoeken in de lucht. Ik wou dat ik kon liegen, En zeggen dat ik je niet mis. Ik wou dat ik kon dromen, En samen weer met jou zijn. Ik wou dat ik kon lachen, En weer genieten van het leven!
« vorige | 1 | 2 | 3 | 4 |
Dit topic is gesloten, je kan niet meer reageren.

Inloggen

of log in via:

Nieuwsbrief

Recente onderwerpen

Nu op het forum

• Colonscopie

Clamic **:

"Ik heb 9 jaar geleden mijn 1e scopie gehad en vorige jaar mijn 2e, ik heb een darmziekte, en mijn ervaring en op het forum waar ik op zit vele met…"

• Colonscopie

cjvandijk29:

"Hoi Wil je vast sterkte wensen. maar ik kan je gerust stellen: het onderzoek stelt niks voor. Hooguit voel je je gênant.....met dat roesje merk…"

• Ik heb een vraag over whatsapp berichtjes verwijderen,,,,,

N8vlinder:

"Misschien heb je hier wat aan ? http://www.whatsapp.com/faq/nl/iphone/21117292 "

• Kletshoek over spelletjes hyves en FB nummer zoveel! Nieuwe missie blz.51!

Mieke1956:

" Zooooo, met 2 accounts geeindigd in de top 10 van vrienden. En voor het echie: laat maar........er schijnen mensen dag en nacht te spelen en…"

• Colonscopie

liquelique:

"Hallo Zeeuwsmeiske, Dank je wel voor je reactie. Ik heb tot twee maanden geleden nog een roesje gehad voor baarmoederonderzoek maar nu las ik in…"

• Ik heb een vraag over whatsapp berichtjes verwijderen,,,,,

Mieke1956:

"Ik vond daarstraks uit dat ik alle berichtjes 1 voor 1 kan wissen. Het zijn er veel dus het is nogal een klus, maar het lukt wel nu. Voortaan elke…"

• stink al 4 dagen niet ;-)

liquelique:

"Ik heb ook een electrisch sigaretje..15 euro voor een sigaretje, een usb stickie om hem op te laden en een doosje cartridges met nicotine. Perfect,!…"

• Colonscopie

zeeuwsmeiske:

"Ik heb als verpleegkundige veel mensen naar dit onderzoek gebracht en opgehaald. En bijna iedere keer vroegen de patienten bij het ophalen wanneer…"

• maag/darm problemen (afgevallen)

liquelique:

"Hoi Aapie, Meis, laat toch dat maagonderzoek doen met een roesje, Ik heb er 5 gehad. 3 zonder en 2 met. Je slaapt lekker en je merkt er echt…"

• Colonscopie

liquelique:

"Hallo dames, Ik krijg volgende week een colonscopie, een onderzoek van de dikke darm Ik heb ruim twee jaar pijn links onder in de buik.…"