| 1 | ... | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 101 |

Kletstopic nr. 161

Dit topic is gesloten, je kan niet meer reageren.
  • 3688 berichten
    sweeteke op 10.08.2012 - 13:24u
    Ojee donna geen idee..
    Gewoon even de pc opnieuw aan en uit doen..
    Of de toetsen moeten klem zitten..

Succes ermee...
    [
  • 14338 berichten
    ~^Chels^~ op 10.08.2012 - 13:31u
    haiiiiiiiiiiiii meiden. vanuit mijn ligstoel in mijn achtertuin weer even een berichtje.

Donna, misschien de toetsen even loshalen? of ctrl/shift? vervelend hoor.

Ik heb even niet teruggelezen, de puf er ook even niet voor.

Nog een beetje nakabbelen van de verjaardag van mijn dochter gisteren. ze is flink verwend. Van ons heeft ze een echt meiden horloge gekregen ,en gelukkig was ze blij met haar horloge. Een 06 vind ik nog te vroeg maar ik ga toch een kaartje voor een foon die we hier nog hebben kopen. Staat natuurlijk mega interessant, en kan ik ook kontakt blijven houden.
    Vandaag lekker gewerkt bij een inval adresje, en echt, zo'n lieve man om bij te werken. Leuke dag om de week af e sluiten en nu het weekend in te gaan.

Sweet gaan ze aankomende maandag alweer naar school??? Jeetje gaat snel he, die 6 weken. Wij hebben er nog vier.pfieuw..

ik ga weer even verder neuzelen hier. Fijne dag
    Alles waar je energie in steekt, houd je minstens in stand of maak je groter.
  • 3688 berichten
    sweeteke op 10.08.2012 - 15:10u
    Nou chels ik vond die 6 weken erg langzaam gaan. En me dochter ook.
    Want die heeft onwijs zin om na de grote school te gaan.
    Ze is er zo zenuwachtig om dat ze midden in de macht wakker word en smorgens heel vroeg naast bed staat.
    Dat breekt me helemaal op..
    Maar goed over drie dagen kan ik tussen de bedrijven door bijtanken indien nodig

Gelukkig heb ik brij tot dond dan heel even werken bij lief vrouwtje. En dan nog 2 weken werken en dan verlof...
    Daar verlang ik echt naar. Mag oficieel al de 22e verlof nemen maar dat doe ik niet.
    Want dan moet ik net een week voor de feestdagen werken en dan weer 2 weken vrij..
    Dus ik werk 1 weekje langer en neem na me zwangerschaps verlof 2 weken eigen vakantie op..
    Heerlijk...dan is de vakantie ook weer voorbij..

En leuk dat cadeautje is geslaagd bij je dochter.
    En nu vam de zon aan t genieten.

Ik ga rondje lopen met kleine meid.
    [
  • 19583 berichten
    goldie1904 op 10.08.2012 - 17:11u
    Zo ben ik ook heel even. Neefje zit rustig te lezen in een boekje dat hij bij de supermarkt zag liggen, o kijk Tom en Jerry Gooi maar in het karretje en beleg en zo wat hij lekker vind. Beetje verwennen mag.
  • 14338 berichten
    ~^Chels^~ op 10.08.2012 - 17:55u
    Dat mag zeker goldie. je bent vast ook zijn favoriete tante

Sweet, ik kan me voorstellen dat als je naar de grote school mag, 6 weken wel heel lang zijn. Wat zal ze zich groot gaan voelen (en worden) als ze in de klas zit. Zo lief.

Wiij mogen hier nog drie weken vakantie houden. Ik rekende van de vakantie van mijn man, maar die heeft er al twee opzitten en had een week later pas vakantie. Gelukkig heeft hij een week van de kerst naar de bouwvak kunnen verschuiven, waardoor hij dit jaar 4 weken vakantie heeft. Heerlijk.

Net even een logootje ontworpen voor een workshop, en die ziet er wel geinig uit. Als het ook nog bij mijn vriendin in de smaak valt, kan ik m finetunen, inscannen en versturen. Altijd handig voor mailings, folders etc.

Ik ga even eten. Eet smakelijk allemaal.
    Alles waar je energie in steekt, houd je minstens in stand of maak je groter.
  • 27151 berichten
    ~ Donna ~ op 11.08.2012 - 06:09u
    Goedemorgen meiden

Iedereen bijgekomen van de prachtige finale van gisteravond?
    En de beelden erna, dát is nu emo-tv

Het zou toch fantastisch zijn als vanavond de heren dezelfde
    topprestatie neerzetten

Ik ben helemaal niet van de hockey, maar zat met kromme tenen,
    geknepen billen en handenwringend te kijken
    Wat de OS al niet kan losmaken haha

Alles gelezen hoor, ik ga niet herhalen
    Hier weinig nieuws onder de zon,
    gisteren erg hard gewerkt en dus weinig tijd te kletsen
    Je zal maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben . . .
  • 27151 berichten
    ~ Donna ~ op 11.08.2012 - 07:32u
    Tessa is al door de wasstraat geweest
    Ze kwam zwart en nat van de bagger thuis om gelijk alle stoelen te keuren
    Wat een gedoe op de vroege morgen zeg
    Je zal maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben . . .
  • 19498 berichten
    ~* Micc~* op 11.08.2012 - 07:52u
    Goedemorgen, heerlijk geslapen maar wel last van mijn schouder/nek, Maandag zelf eens een afspraak maken bij de fysio eens kijken of hij er wat mee kan doen. Ik heb wel de laatste 2 dagen zwaar moeten tillen op het werk, eerst splitsen en toen nog een keer de eieren en gisteren was het helemaal veel, en sommige kratten wegen lood. Vanmiddag ga ik bij Fonzie kijken die tijdelijk even bij mijn zusje logeert, en dan morgen of Maandag wandelen met de 2 teckels, want dat ging heel de tijd goed, en zien ze elkaar nog even zeker nu na de castraties.

Chels leuk logo ontworpen, onze dochters kregen een mobiel toen ze naar het voortgezet gingen, dat vond ik ook vroeg genoeg, de jongste heeft ook nog eerst een oudje van mij gekregen. Zij heeft nu met haar verjaardag een nieuwe van ons met abo gekregen.

Sweet lekker aftellen meis, maar nu eerst nog lekker vrij tot Donderdag, met die warmte werken lijkt me voor jou nu ook niet echt fijn.

Goldie leuk neefje heb je, hij heeft een lekker bekkie zag ik op fb.

a true friend accept you the way you are
| 1 | ... | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 101 |
Dit topic is gesloten, je kan niet meer reageren.

Inloggen

of log in via:

Nieuwsbrief

Recente onderwerpen

Nu op het forum