Gewoon even de pc opnieuw aan en uit doen..
Of de toetsen moeten klem zitten..
Succes ermee...
Gooi maar in het karretje en beleg en zo wat hij lekker vind. Beetje verwennen mag.
27jaar en baarmoederhalskanker
ariejanne27:
"Hallo iedereen. Ik log me nu net sinds een hele tijd weer in en las de Sterkte wensingen voor het eerst. Wil jullie via deze weg bedanken…"
Nieuw in het forum? Stel je hier voor in april en mei.
droetel:
" hoi jessica, ik ben claudia ik heb een relatie en heb een meisje van 19 maanden. wat een leuke periode is het he. waar kom je vandaag ik uit den…"
droetel:
"
"
droetel:
"het is hier wel stil hoor hahha"
Verliefd op mijn beste vriend, wat zouden jullie doen?
Dar_Cey:
"dat is t m nou juist krijg altijd een of ander vaag omslachtig antwoord terug hij weet het trouwens nog steeds niet en ga het hem ook nooit…"
Regels voor mannen duidelijk uitgelegd!
Justin:
"@Chels, ik heb wel iets gevonden over hoe mannen denken, maar of je er ook echt blij van wordt.....
Desalniettemin post ik het…"
droetel:
"Hey ik ben Claudia ben huisvrouw en mams van een peuter. Kom uit den haag zit vaak thuis door een foby. Dus lijkt het me leuk om zo ne en dan ff…"
droetel:
"Hey ik ben Claudia ben huisvrouw en mams van een peuter. Kom uit den haag zit vaak thuis door een foby. Dus lijkt het me leuk om zo ne en dan ff…"
@Voor jou een vraag: Waar geef jij te veel geld aan uit?
Snoozie:
"Haha Elvis.
Grappig, maar helaas ook maar al te waar
"
~Tukkertje~:
"Ik heb enkelen op Facebook maar idd de tijd dat ik vaak op het forum kwam en even snel moest lezen is voorbij."