Vriendin zoekt jou
Nu op het forum
-
Vriendin 19: Mariska heeft ernstig ondergewicht
Tamaar82:
" Door ernstige ziekte woog ik in 2011 nog maar 33 kilo, nu ben ik gelukkig weer op gewicht aan het komen, ik heb sondevoeding gehad en van die…"
-
Uit een grijs verleden, terug in het heden, Binibi in de psychiatrie! De reunie!!
Melina:
"Gaat niet meer lukken hoor, Ze zijn compleet losgeslagen, zitten te vreten als varkens. En een commentaar dat ze hebben! Ik hoor dingen over ballen…"
-
vroeg me af of hier nog meer mensen zijn met tendomyogeen klachten
Miss frog:
"ik heb ook een kunststof spalk hij is paars met groen haha.en ik heb een flexibele die heb ik savonds om!Ook ik was altijd bezig en heb nu geleerd…"
-
Uit een grijs verleden, terug in het heden, Binibi in de psychiatrie! De reunie!!
Forza:
"Nee Melina, als je ze een vinger geeft dan nemen er vijf. Gewoon de dagelijkse regelmaat houden anders zijn de het hele jaar verder van de leg…"
-
Melina:
"Die medicijkast gaat natuurlijk wel op slot he Tukkertje, laat ik het niet nog een keer zien. Neem een lekker hapje is goed voor je
" -
Melina:
"He nee joh Forza laat ze nou ff vanavond, dan hebben we het de rest van de week wat rustiger. Zitten lekker rustgevende dingetjes in de…"
-
Forza:
"Het mag dan wel weekend zijn maar gewoon op tijd naar bed, om 22.00. Morgen gewoon weer ochtendgymnastiek om 8.30, ontbijt en gewoon therapie en…"
-
~Tukkertje~:
"[He he eindelijk (vr)eten. Wat is dit voor een instelling. Betaal ik hier nu die dure zorgkosten voor?? Ach......een geluk ik heb de medicijnkast…"
-
Melina:
"Ontbijten zat er helaas niet in vandaag. Heb me de hele dag rot staan zweten om dit klaar te maken.…"
-
Vragenlijst beleving ouderschap
heavenly-sunshine:
"Beste lezer, Voor mijn studie pedagogiek aan de Universiteit van Amsterdam ben ik op zoek naar ouders die kinderen hebben die nog thuis wonen en…"