Tips voor internetmarketing

Dit topic is gesloten, je kan niet meer reageren.
  • 3130 berichten
    ~~Pearl~~ op 02.02.2012 - 10:15u
    Hey meiden,

Laatste tijd ben ik me meer aan het verdiepen in internetmarketing. Een bekende van mij heeft een internetwinkel en die wil eigenlijk wat meer bezoekers/klanten gaan trekken.
    Nu zit ik ook beetje mee te brainstormen hoe we dit op kunnen pakken.
    Nu zitten we te denken aan nieuwsbrieven, twitter en facebook, maar hebben jullie wellicht tips?

Alvast bedankt voor alle tips!
    Laatst gewijzigd op 02.04.2012 - 13:11u door Hills
  • 13072 berichten
    ~^Chels^~ op 02.02.2012 - 13:41u
    ik weet niet of hij al ingeschreven staat bij Linked in bijv?

flyeren in de omgeving
    advertentie via regio tv?
    marktplaats
    speurders?

oh en er heel veel met groot enthousiasme over praten natuurlijk
    Laatst gewijzigd op 02.02.2012 - 13:41u door ~^Chels^~
    Ontmoet jezelf en je vindt ware liefde!!
  • 7200 berichten
    Joepjens op 02.02.2012 - 15:25u
    Het hangt een beetje van de doelgroep af, van welke kanalen je gebruik gaat maken. Kun je wat meer vertellen?
  • 381 berichten
    niekje op 03.02.2012 - 21:44u
    Ik kan maar 1 ding adviseren. Zorg ervoor dat je zo hoog mogelijk in Google komt! En daarmee bedoel ik in de eerste rij, binnen de eerste 5. Je zou een abonnement kunnen nemen op Google adwords. Die houdt precies bij hoeveel er gezocht wordt op bepaalde zoekwoorden. En dan moet je ervoor zorgen dat die zoekwoorden veel voorkomen in de teksten van de internetwinkel. Verder kijkt Google bij het indexeren ook naar het totaalplaatje. Bijvoorbeeld hoeveel links de internetwinkel op andere sites heeft. Stel het is een babyinternetwinkel, dan telt het ook dat de babyinternetwinkel een link heeft op zwanger.nl, oudersvannu.nl en andere babysites. Linkbuilding heet dat. Maar ook bijvoorbeeld likes op facebook worden meegeteld.
  • 2800 berichten
    Pinetree op 04.02.2012 - 22:12u
    Aanmelden voor Adwords, een mobiele website maken en je buurt volplakken met die speciale vierkante barcodes, op veel fora heb je prikborden waar je reclame mag maken, ... Aanmelden bij review-sites.....
  • 1654 berichten
    Fallen_Angel op 08.02.2012 - 16:34u
    Je hebt hier al wat nuttige tips gekregen. het is belangrijk om eerst eens te checken wat de doelgroep is, waar die te vinden zijn op internet en wat je doelstelling voor de internetcampagne is. Ik volg een cursus online marketing, en er zijn zóveel mogelijkheden. Maar het is zonde om tijd en geld te stoppen in dingen die niets met je doelstelling te maken hebben.
Dit topic is gesloten, je kan niet meer reageren.

Inloggen

of log in via:

Nieuwsbrief

Recente onderwerpen

Nu op het forum