| 1 | 2 | 3 | volgende »

Welke sfeer wil jij aantreffen als je (updateje en vraag pag.3).............. Reactie plaatsen

• 5397 berichten
    ~*Yoda*~ op 09.08.2012 - 16:24u Quote
    In wat voor sfeer zou jij terecht willen komen als je websites bezoekt op zoek naar hulpverlening en in dit specifieke geval een Life coach.

Een rustige ontspannen sfeer, waar je rustig kunt zoeken naar info ed. rustige kleuren, mooie rustige foto,s (waterval oid)

En welke sfeer absoluut niet
    Schreeuwerig lawaaierig, drukke kleuren te veel foto,s of info in 1 keer

Waar zou jij op afknappen
    pop ups, en te veel reclame van dingen die niets met de site te maken hebben!

Wat is volgens jou een must om er aan te treffen?
    Info over de hulpverlener, en eventueel een foto van je, dan kun je ook zien met wie je van doen hebt! En of die persoon je aanspreekt ja of nee,

Welke informatie zou jij willen aantreffen waardoor jij zegt: ik ga NU chels bellen bijv.
    Korte duidelijke en positieve info, zouden het mij maken om te blijven hangen!
    en duidelijk waar en hoe ik je kan bereiken! Waarbij mail dan mijn voorkeur zou hebben!

Niet geheel onbelangrijk en meer mijn persoonlijke voorkeur die daarin gaat overheersen:
    Wat mij ook rustig zou stellen, is een hele zachte achtergrond muziekje van de natuur of een
    ander rustig (niet herhalend) deuntje.

Wat vinden jullie een goede kleur voor een website als je Hulp komt zoeken
    Ik wordt zelf heel rustig van lila, en blauw schijnt ook rustgevend te werken! (alleen dan wel zachtblauw
    en niet knallend!)

"Voor de wereld ben je misschien slechts een persoon, maar voor een persoon ben je misschien wel de hele wereld!"
  • 14338 berichten
    ~^Chels^~ op 17.08.2012 - 17:05u Quote
    Jaha mijn dank is erg groot, en nu ik alles eens nalees, zie ik staan dat er info op moet komen te staan over de hulpverlener zelf.

Wat vinden jullie belangrijk om over de hulpverlener te lezen?

Is het belangrijk om te weten wat voor opleidingen die allemaal heeft genoten?
    of dat diegene een opleiding ervoor heeft genoten?

wat er aangeboden wordt, of wat er mogelijk is?

voor welke problematiek o.a.?

Alles waar je energie in steekt, houd je minstens in stand of maak je groter.
  • 8449 berichten
    *Verano* op 17.08.2012 - 19:04u Quote
    Idd
    Laatst gewijzigd op 17.04.2013 - 10:41u door *Verano*
  • 2861 berichten
    Liep op 17.08.2012 - 21:08u Quote
    Chels, had lang gelee je mailadres maar kan het niet meer vinden in mijn boxje; heb wel een voorbeeldsite van je van een therapeut. Hoewel te klein lettertype (vind ik dan) heeft ze het wel precies zo opgebouwd EN in een rustige sfeer zonder poespas zoals ik het prettig vind om te lezen:
    - iets over de therapie zelf
    - iets over voor wie de therapie bedoeld kan zijn
    - iets over de therapeute zelf (wie ze is, welke opleidingen en waarom therapeut etc)
    - en praktische zaken zoals contact: adres, routekaartje, telefoon/email, op welke tijden bereikbaar, openingstijden praktijk en praktijkinformatie
  • 14338 berichten
    ~^Chels^~ op 18.08.2012 - 01:19u Quote
    LIep, als je het envelopje aanklikt komt daar mijn mailadres tevoorschrijn toch?

Duidelijk dames, heel duidelijk. lIk ben zelf ook al aan het rondneuzen naar andere sites, om te kijken hoe die overkomen.

Summer je vertelt iets heel belangrijks, tenminste wat ik ook belangrijk vind: "zonder 13 in een dozijn tekst te gebruiken". Dat is wat mij opvalt, er wordt teveel vind ik in vakjargon gesproken, allemaal geënt op jouw zelfzijn, inspirerend etc etc. Natuurlijk ontkom je daar niet geheel aan, maar ik heb het het allerliefst nog in gesproken taal. Ik ga weer verder met schrijven. Het is en blijft een hoop "geldoe".. maar wel ontzettend leuk.

Ik ben heel blij dat jullie willen meedenken, het is ook een stok achter de deur voor mij, omdat ik natuurlijk als ik toestemming heb van hills, de lilnk naar de websit te plaatsen, en dan natuurlijk ook feedback te krijgen. ik ben echt heel benieuwd, en vind het maar spannender worden.
    Alles waar je energie in steekt, houd je minstens in stand of maak je groter.
  • 8449 berichten
    *Verano* op 18.08.2012 - 12:54u Quote
    Ja precies, daar knap ik ook op af! (ongeacht welke website dan ook).
    Het is ook leuk (en spannend) om er mee bezig te zijn. Want je wilt dat het duidelijk en helder over komt en dat je site "af is en voelt. Komt vast goed!

Enne ik wil best ff de website "voor testen" hoor voor je! :)
| 1 | 2 | 3 | volgende »

Plaats een reactie

Vul afbeelding URL in:

Inloggen

of log in via:

Nieuwsbrief

Recente onderwerpen

Nu op het forum

• Raad

~Tukkertje~:

"Drank maar meer kapot dan je lief is. Onze oudste zoon vertrouwen we ook niet met drank en vrienden samen. een feest wordt hier thuis ook niet meer…"

• Uit een grijs verleden, terug in het heden, Binibi in de psychiatrie! De reunie!!

~Tukkertje~:

"En weer geen eten vandaag............moet ik maar weer eens op zoek gaan in m'n rolstoel Heb tenslotte de sleutel van alle deuren.…"

• Beste Audax.....

~Tukkertje~:

"Kan er dan geen moderator bijkomen zodat Hills niet alles alleen hoeft te doen. Lijkt me voor het forum en voor Hills wel zo fijn."

• Raad

crea.mama:

"Misschien is het een optie om tegelijk op vakantie te gaan. Dan is er ook niemand thuis en hoeft je man zich geen zorgen te maken over een eventuele…"

• Gedichten,zet ze hier!

Ironlady:

"[color=#0c1592][b][i]Soms huil ik heel even tranen van geluk of verdriet vallen glinsterend in het duister zachtjes neer op mijn hand stil…"

• Raad

Loez:

"Eigenlijk vindt ik het een kinderachtige reactie van je man. Praten jullie niet met elkaar? De meeste jongens van 20 jaar wonen op kamers.…"

• Raad

chrisjoh:

"Op straat zetten .het idee alleen al. duidelijk afspreken dat jullie dat niet willen. vreemde in huis tijdens jullie afwezigheid. en daar heeft ie…"

• Raad

Fee123:

"Van vorig jaar heeft hij ook spijt, via facebook mensen uit nodigen is niet slim Vreemde in huis, overal in liggen snuffelen Wat er nu gebeurd…"

• Raad

Anja77:

"Een 20 jarige zou toch zo zelfstandig moeten zijn en alleen thuis kunnen blijven. Wat zegt hij zelf over vorig jaar dan? Ik vind het trouwens…"

• kletstopic 179

Rijojo:

"Goeie middag meiden . Micc sterkte meissie met je vader .Is weer schrikken en moet hij nu idd de medicatie afmaken eer ze kunnen opereren .…"