Meer info over faalangst Reactie plaatsen

• 0 berichten
    Ladydena op 31.01.2012 - 13:29u Quote
    Ik zou graag eens terug lezen in Vriendin over hoe andere vrouwen omgaan met hun faalangst en waarom ze denken dat ze faalangst ontwikkeld hebben.
  • 1602 berichten
    Talleke op 31.01.2012 - 15:20u Quote
    Oooh dat is een mooie! Ik weet dat ik hem met de paplepel binnengekregen heb, en af en toe steekt het nog steeds de kop op.
    Faalangst in onder valt ook onzekerheid, weinig zelfvertrouwen, angst om af te gaan, bang voor het onbekende wie weet er nog meer?
  • 13072 berichten
    ~^Chels^~ op 31.01.2012 - 19:22u Quote
    faal angst.... was dat niet mijn beperking afgelopen jaar wat naar boven kwam, waardoor ik niet heb kunnen doen \wat ik graag wilde???

Mijn faalangst, en zeker met leren.
    Menn, als ik nog aan het afgelopen jaar terugdenk, en hoe ik daar nu in sta.......

dan bestaat faalangst niet eens meer voor mij.
    Ontmoet jezelf en je vindt ware liefde!!
  • 3253 berichten
    M&Mgek op 01.02.2012 - 17:35u Quote
    Lijkt mij ook een goed onderwerp heb er zelf ook erg last van bij tijden
  • 1 berichten
    liavbeek83 op 07.03.2012 - 09:45u Quote
    Hoi,

Ook voor mij is dit een bekend probleem. Ik heb vooral last van angst voor afwijzing en maak mij altijd heel druk over wat andere mensen denken. Ik heb veel gezocht naar informatie over dit onderwerp en ik zit eraan te denken om nu een coachingstraject te gaan doen bij de Overwincoach . Heeft iemand daar ervaring mee? Vind het wel een beetje eng, maar er moet gewoon wat gebeuren.

Groetjes Lia
  • 7965 berichten
    *Summer* op 07.03.2012 - 11:39u Quote
    Ik vind het altijd net een beetje toevallig als iemand die nog nooit eerder gepost heeft, opeens met een link komt. Lijkt nu een vorm van reclame. (en dan ook nog eens weet hoe je een link aanklikbaar moet maken)

Plaats een reactie

Vul afbeelding URL in:

Inloggen

of log in via:

Nieuwsbrief

Recente onderwerpen

Nu op het forum