Afgelopen vrijdag heeft moeder tia gehad, en ik hoor het nu pas......... Reactie plaatsen
-
11636 berichten
pluizig en blauw op 19.08.2012 - 20:53u QuoteNee ze gaat gewoon achteruit... maar ik heb momenteel de energie even meer voor mijzelf nodig dan dat ik het in anderen stop... en waar je toch niets van terug krijgt...Als het laatste woord gezegd is, zijn alle andere woorden die volgen te veel......... -
7492 berichten
Lunaa op 19.08.2012 - 22:28u QuoteHou je taai Pluissie......
-
14321 berichten
~^Chels^~ op 19.08.2012 - 23:34u Quotesterkte meis
Alles waar je energie in steekt, houd je minstens in stand of maak je groter. -
19583 berichten
goldie1904 op 20.08.2012 - 06:55u QuoteVeel sterkte Pluis.
-
11636 berichten
pluizig en blauw op 20.08.2012 - 14:43u QuoteDat is ook een van de dingen waar ze bij mij tegen op lopen....
Mijn familie heeft mij heel veel pijn gedaan op verschillende manieren, alleen hebben ze me nooit kunnen breken en nu met mijn man zijn ze eigenlijk zo nu en dan bang van onze gezamelijke (veer)kracht.Laatst gewijzigd op 20.08.2012 - 14:44u door pluizig en blauwAls het laatste woord gezegd is, zijn alle andere woorden die volgen te veel......... -
11636 berichten
pluizig en blauw op 06.09.2012 - 11:26u QuoteIk heb nadat ik afgelopen weekend in Noord Holland ben geweest in ieder geval te breken met nijn oudste zus en broer.
Ze blijken wel mijn oudste dochter gebeld te hebben om te vertellen wat er was gebeurd met mijn moeder,. Maar wisten haar op haar mouw te spelden, dat ze mij al gebeld hadden.
En verder dat ik hysterisch ( kort na mijn scheiding heb ik een paar keer overstuur gereageerd), kan reageren was de ene versie en de andere versie was dat ze ons huistelefoonnummer niet hadden.
Dus ik ben er van overtuigd dat er zeker een iemand niet eerlijk is.
Die oversture reacties is inmiddels 19 jaar geleden, maar schijnen ze me nog steeds na te moeten dragen.......
Ik ben het meer dan zat 19 jaar gemanipuleer, gechanteer en zwartmakerij...........
Nee ik doe even niet meer meeAls het laatste woord gezegd is, zijn alle andere woorden die volgen te veel......... -
538 berichten
Cat 1968 op 06.09.2012 - 11:47u QuoteHoi Pluizig,
Jeetje die familie van jou. Er zijn voor mij een aantal dingen herkenbaar, dat raakt me toch wel.
JIJ weet hoe sterk jouw innerlijke kracht is!
Zij ook, daarom proberen ze nog steeds te raken en te beschadigen.
Blijf in je eigen kracht staan en laat ze niet aan je komen.
Warme groet,
Cat. -
11636 berichten
pluizig en blauw op 06.09.2012 - 11:55u Quote@ Cat, je maakt me verlegen!
Ik ben de afgelopen 19 jaar zeker sterker geworden vooral sinds ik de afgelopen 7 en half jaar met mijn huidige man ben........
En dat maakt hun blijkbaar bang!Als het laatste woord gezegd is, zijn alle andere woorden die volgen te veel.........

"